Kristin Finstad Svendsen

About

Categories

Archives

Search

Treningsglede



Hei mine gode, skjnne lesere:-) Jeg har ftt en hel haug med sprsml om hva jeg spiser og trener. Og selvom jeg hverken er ekspert p trening eller kosthold, m jeg kunne fortelle litt kort om hvordan jeg forholder meg til dette.

N det gjelder trening, kan jeg kort si at jeg trener minimalt. Jeg har mine perioder hvor jeg er flink og trener 3-4 ganger i uken, men beklageligvis opprettholder jeg bare trenden i noen uker, fr jeg faller tilbake til mitt gamle jeg. Men i disse periodene gr jeg stort sett, trener litt styrke, lper geriljaintervaller og rocker.

Rockingen gjr jeg, som vist over, hjemme.

Nr det kommer til lpingen og ging, gjr jeg stort sett det p mlle. Jeg gr 3 minutter rask gange, deretter 1 minutter oppoverbakke i samme tempo. Slik gjr jeg i omtrent n time, fr jeg avslutter med geriljaintervaller, som er lpe s fort jeg klarer (cirka 18 p mlle) i 20 sekunder og 10 sekunders pause. Dette gjentar jeg 8 ganger. Jeg avslutter med litt styrke sammen med Alexander, da jeg ikke har peiling p slikt selv.

Nr det gjelder kosthold, har jeg laget et innlegg med mine 10 beste "retter". Dette blir publisert litt senere.

Hper dere fikk en liten feeling av mine treningsvaner!

  • 14.01.2014
  • //
  • Kl.18:24
  • //
  • Trening
  • //
  • 8 kommentarer
  • Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no