Treningsglede

  • 14.01.2014 kl. 18:24



Hei mine gode, skjønne lesere:-) Jeg har fått en hel haug med spørsmål om hva jeg spiser og trener. Og selvom jeg hverken er ekspert på trening eller kosthold, må jeg kunne fortelle litt kort om hvordan jeg forholder meg til dette. 

Nå det gjelder trening, kan jeg kort si at jeg trener minimalt. Jeg har mine perioder hvor jeg er flink og trener 3-4 ganger i uken, men beklageligvis opprettholder jeg bare trenden i noen uker, før jeg faller tilbake til mitt gamle jeg. Men i disse periodene går jeg stort sett, trener litt styrke, løper geriljaintervaller og rocker. 

Rockingen gjør jeg, som vist over, hjemme.

Når det kommer til løpingen og gåing, gjør jeg stort sett det på mølle. Jeg går 3 minutter rask gange, deretter 1 minutter oppoverbakke i samme tempo. Slik gjør jeg i omtrent èn time, før jeg avslutter med geriljaintervaller, som er å løpe så fort jeg klarer (cirka 18 på mølle) i 20 sekunder og 10 sekunders pause. Dette gjentar jeg 8 ganger. Jeg avslutter med litt styrke sammen med Alexander, da jeg ikke har peiling på slikt selv. 

Når det gjelder kosthold, har jeg laget et innlegg med mine 10 beste "retter". Dette blir publisert litt senere. 

Håper dere fikk en liten feeling av mine treningsvaner! 

 

Kristin Finstad Svendsen

Mitt navn er Kristin Finstad Svendsen, 21 år gammel fra Jessheim. Dette er bloggen som følger mitt liv som spiseforstyrret - oppturer og nedturer, student på HiOA, samt alt som hører med i ei jentes hverdag.

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no